Ångestladdad dag!

4 kommentarer
Idag är det ångestladdat! Jag firar ju normalt inte min födelsedag men i år slår jag ju på stort och i NYC och har dessutom bjudit med min syster.
 
Kan ju då lika gärna basunera ut et på bloggen. Håll nu tummarna att jag klarar denna dag!
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!!

Hoppas ni får en helt underbar vistelse i NYC!!

Svar: Tack Maria!
Resan var bra :) Fick inte till det med inlägg under resans gång men nu finns ett första. Mer kommer!
Frk M

2 Malla:

skriven

Att fylla fyrtio är inte illa
det är bara att läget gilla
Hoppas du firas med glam och tjut
nu när du åker västerut

Grattis!

Svar: Tack Malla! På vers och allt. Blir helt rörd :)

Resan var jättebra. Fick musicalbiljetter i present och sen var vi och åt en god middag på en av mina favoritrestauranger. Vin, bubbel och choklad då det var på Ayza chocolate & wine :)
Frk M

3 Linda:

skriven

Grattis på födelsedagen!
Fyrtio är en födelsedag värd att fira med buller och bong så som du själv önskar

Svar: Tack, det blev lugnt med resan till NYC. En trevlig kväll på en restaurang som jag tycker om. God mat och god dryck i lugn miljö.
Frk M

4 Mia:

skriven

Stort Grattis på 25års dagen!

Svar: Tack, 25 är perfekt ;)
Frk M