Då är jag på väg i alla fall

3 kommentarer
Ni vet ju att jag pratat om att åka bort nu då jag fyller 40... Det kommer jag att göra men inte enligt ursprunglig plan.
 
Tanken var att jag skulle åkt med sällskapet men efter att nästan kört slut på mig själv och på oss så har vi ställt in det i förra veckan.
 
Häromdagen fick jag en galen plan. Jag är inte vidare kontant med min syster och vi behöver börja kommunicera då mamma är så pass sjuk nu och pappa inte riktigt orkar med allt. Så jag mailade alltså henne och bjöd henne med till min absoluta favoritstad NYC.
 
Vi får väl se om det blir flip eller flop! 2½ vecka till avresa... tror jag får börja med vin redan på flygplatsen :o
 
1 Malla:

skriven

Vilken otroligt trevligt syster du är! Hoppas ni får det superbra!!

Svar: Vi får se... det är lite bära eller brista. Vi har inte haft kontakt/umgåtts på många år men måste ju ta en hel del beslut framöver tillsammans (läs föräldrarna).
Frk M

2 Christin:

skriven

Blir säkert bra! Lycka till med resan :-)

Svar: Tack för din kommentar Christin. Det kommer gå bra även om jag är nervös hur det ska gå.
Frk M

3 MariaG:

skriven

Åh så härligt det låter....ångrar du valet av resesällskap kan nog jag ställa upp med kort varsel, ;-D haha
M

Svar: Haha, ni kanske får byta av i halvtid ;)
Frk M