Ett år med itrim

En kommentar
Idag var det sista gruppträffen på år ett med itrim. En sammanfattande gruppträff där vi också fick tillbaka ett brev vi skrev till oss själva. Jag kommer inte alls ihåg att jag skrivit det inte ens då jag ser vad jag skrivit kan jag komma ihåg stunden jag skrev det.
 
Lite roligt är det. Skrattar åt brösten och laga mat har jag ännu inte hittat någon glädje i igen. Här får ni läsa om hur jag tänkte och väldigt mycket stämmer. Osäker dock om jag lyckats få bilden läsbar.
 
 
 
1 Malla:

skriven

Så fint du skrev! Och med glimten i ögat :)
Jag skrev aldrig ett brev och det ångrar jag, hade varit att läsa men å andra sidan kan vi också kika i våra bloggar :).

Svar: Tack Malla! Någon skribent är jag ju inte :)
Märklig att jag inte direkt kommer ihåg att tiden då jag skrev det eller innehållet direkt. Visste inte ens att jag skrivit på datorn!

Kanske är det ännu en varningssignal att jag måste stanna upp lite.

Du om någon har verkligen förmedlat målbild och resultat i din blogg. Den får du aldrig stänga utan var väldigt stolt över den!
Frk M