Manhattan here I come!

2 kommentarer
Ja å så lite utanför Manhattan förstås men det brukar bli så att den mesta av tiden spenderas på Manhattan.
 
Lite nervös är jag för hur det ska gå med min syster. När får hon första stressutfallet? Kommer jag kunna slappna av? Kommer hon kunna slappna av?
 
Jag har normalt inte resfeber men sen igår har jag varit otroligt nervös. Inget får gå fel på något sätt för då vet jag hon far ut. Tur vi har direktflight och inte ett byte med connecting flight för det är ju inte alltid man hinner med dem som planerat...
 
Kommer hon klara köerna som är överallt? Ja frågorna i mitt huvud är många ska ni veta.
 
Ser fram emot shopping och några besök på några favoritrestauranger. Sen får jag vara äkta turist i staden igen också då min syster inte varit där tidigare.
 
Ska försöka få ut ett eller annat kort om jag hittar bra uppkopplingar. Förhoppningsvis med bättre kvalité än den nedan. Sorry är hopplös på det här med bilder.
 
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Andas vännen, det kommer säkert gå jättebra!
Och om bilderna är "dåliga" eller suddiga gör inte så mycket :-) huvudsaken är att vi som inte får åka med får lite att dregla över ;-)

Svar: Tack Maria! Gläds över din support. Betyder mycket för mig :)
Frk M

2 Linda:

skriven

Kul! Är lite avis.

Svar: Intalar mig att det kommer gå bra. Vill ju inte förstöra min favoritstad :) Längtar tills jag är där.
Frk M