Oplanerad söndag

2 kommentarer
Tänk att inte ha planer kan stressa så.
 
Jag har vaknat tidigt (för att vara mig) men det är inte så konstigt så jag sov 21-07 igår och idag ca 23-07. Sitter vid frukosten och undrar vad jag ska ta mig till idag. Ryggen värker och jag vill inte göra den värre nu inför resan. Ev blir det lugn träning på itrim men lite beroende på ryggen nu då. Promenad får det bli i alla fall. Det gör bara gott och så lite stretch förstås.
 
Borde växla lite pengar och småfixa inför resan men det får bli på Arlanda eller som tidigast dagen innan då jag inte riktigt litar på den där vulkanen.
 
Tvättstuga blir det i alla fall mot kvällen. Även om jag kan shoppa i NYC så är det ju skönt att ha något med sig :) Dessutom ska det bli uppemot 30 grader och jag har väl inte tänkt ladda med så mycket sommarkläder inför vintern.
 
Vad gör ni idag?
 
1 Mia:

skriven

Åker hem från stugan. Ska sen titta på film. Feelgood, förslag på titel? Kram

Svar: Härligt med stuga!Lite sugen på det alt ett boende med lite tomt. Men så är man ju mörkrädd också.Feelgood film... vad sägs om The Holiday eller Notting Hill? De funkar alltid tycker jag :)

Såg igår A Little bit of Heaven på TV men grät mest så så mycket feelgood vet jag just inte om det är.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Åh så jag längtar efter att få resa iväg och bara ha det skönt....hoppas din rygg blir bättre så du riktigt kan njuta, och så önskar jag en massa härliga bilder!!

Maria G

Svar: Idagkör jag tens maskin och stretch... hoppas kunna bli så bra att jag inte blir hindrad i vare sig åka eller sen bli på hotellrummet.
Ska försöka fota även om jag är så himla dålig på det :)
Frk M