Orolig

2 kommentarer
Jag är fruktansvärt orolig.
 
Sällskapet sa i måndags morse att han skulle försöka ringa under dagen. Sen dess har jag inte fått kontakt. Nu börjar allt slockna... telefoner, imessages går inte fram, Skype har han försvunnit ifrån och tar inte ned filer.
 
Det kan vara så at han står på jobb någonstans men att inte höra av sig på så här länge hör till ovanligheterna.
 
Jag ska försöka hålla ut till kl 12 sen börjar jag eftersöka honom. Rädd att det hänt honom någonting.
 
 
 
 
1 Mia:

skriven

Vart jobbar han? Är det i utlandet eller i Sverige?

Svar: Överallt tyvärr. Blir galen då allt är avstängt.
Frk M

2 Mia:

skriven

Trist och jag förstår din oro

Svar: Nu vet jag att han lever i alla fall.... men mycket mer vet jag inte. Avskyr att behöva leva så här ibland.
Frk M