Brottas med mig själv

Kommentera
Jag har svårt att hitta mig själv just nu. 2014 har varit ett skitår på alla sätt och jag vet inte längre vem jag är eller vad jag vill göra. Det som varit viktigt i livet innan känns som mindre viktigt.
 
Funderar mycket på att jag måste sätta mig själv i fokus men jag vet inte hur. Jag är inte en människa som gillar att vara i fokus och jag borde klura ut varför. Vikten har gått stadigt uppåt så jag tycker inte ens om mig själv kroppsligen längre.
 
Imorgon åker jag i alla fall till Gran Canaria en vecka. Träning, spa och förhoppningsvis lite sol gäller. Många böcker ska med i mobilen och ipaden. Kanske någon hederlig pocket också.
 
Jag är lite rädd för att landa. Jag har varit så stressad sista halvåret att jag inte vet hur jag ska landa. Lite rädd att det säger krasch. I så fall hittar ni mig på GC.