Höjden av lycka!

2 kommentarer
Höjden av lycka... ja det är när man faktiskt lyckats ta sig till tvättstugan och tvätta.
 
Som ni inte har kunnat undvika av mitt tjat så har jag jobbat så tokmycket att jag inte ens lyckats tvätta senaste månaden vilket resulterat i att jag senaste veckan handlar strumpor och underkläder...
 
Nu är det i alla fall tvättat och jag slipper åka smutsig till NYC. Bara det är ju en lycka tänker jag.
 
Stressen är total. Har därför lagt allt vad som heter träning på hyllan. Nu gäller det att jobba så att jag kommer iväg på min resa. Jag ska försöka hinna med itrimmötet kvällen innan jag åker. Mest för att det är så knepigt att ta igen det då jag är borta kommande vecka. Men hinner jag inte så hinner jag inte.
 
Har idag i alla fall haft ett mycket bra möte med min chef så lite magsår inom det projekt jag driver har försvunnit för stunden. Mycket är det fortfarande att göra men en del oklarheter har rätat ut sig.
 
Det är ändå hoppfullt. NYC är en storstad så med pass, visakort och tandborste kommer man långt!
 
1 Lena:

skriven

Lycka till med resan... Hoppas du får det trevligt och vilar upp dig :)
Och det är ju tur att du är ren när du ska äntra the big city =D

Svar: Haha, ja det är tur det :)Var superstressad innan och i början men någonstans i mitten kopplade jag av. Kanske pga ett sms just från jobb. Det är det enda jag tagit del av under veckan då jag var borta *stolt*.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Njut nu!!!

Svar: Det har jag gjort kan jag lova. Lite stressad i början men hann koppla av också.
Frk M