Jamen vikten då?

3 kommentarer
Efter en vecka i NYC utan några stopp utan jag åt allt och ja vin var det varje dag också så vågade jag mig upp på vågen imorse. 2 dygn efter att jag kom hem då vätskan i kroppen släppt efter flygningen. Ju äldre jag blir desto mer Michelin blir jag efter en flygning.
 
Resultat? Ja knappa 1 kg plus och jag är inom min ram för hur jag får pendla så jag är supernöjd måste jag säga!
 
Träningen får jag avvakta med då jag fortfarande är superdålig i min förkylning.
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Helt otroligt att du bara gått upp 1 kg!! Bara att tacka och ta emot :-D
M

Svar: Jag är nöjd men det beror säkert på allt stapplande i staden. Definitivt inte på vad som låg på tallriken eller fanns i glaset.
Frk M

2 Cia:

skriven

Fantastiskt! Det kilot går du snabbt ner ska du se.
Cia

Svar: Ja, det hoppas jag :) Eller ja jag vet ju att jag gör det. Känns ändå skönt att vara inom marginalen :)
Frk M

3 Anonym:

skriven

Vad glad jag är för din skull! Bra jobbat, då har du antagligen ätit med vett av dig själv :)

Svar: Känns väldigt bra. Men vettigt? Näää Har dock kunna bryta av ganska bra då jag kom hem. Tror jag lyckades hålla mig viktmässigt pga hur man går och går och går i den staden.
Frk M