Shopping i NYC - del 2 Jacka

2 kommentarer
Denna gång kom jag hem med endast en jacka. Det blev en Calvin Klein raincoat som är som en trench. Snygg och praktisk om jag får säga det själv. Ville ha en likadan i svart också men det fanns tyvärr inte.Denna är i verkligheten lite grön/grå/mullvad ja inte vet jag riktigt vad färgen heter. Bilden lånad från Macys som är varuhuset jag köpte den på och tyvärr blev den väldigt märklig då jag tog den...
 
 
 
 
 
1 Cia:

skriven

Åh så snygg! Precis en sådan som jag letade efter i Lissabon utan att hitta.
Cia

Svar: Ja, det är alltid kul när saker både är praktiska och snygga. Alla "märken" har olika raincoats i snygga modeller i USA. Då menar jag inte en modell per märke utan massor av modeller per märke. Tyvärr verkar de inte klara resan över atlanten så utbudet finns här men jag har sett dem i en del webbshoppar som skickar overseas.
Frk M

2 MariaG:

skriven

snygg och användbar!

Svar: Ja, man har ju blivit så himla praktisk med åren :o
Frk M