Shopping i NYC - del 3 kavaj och cardigans

En kommentar
Så kommer här del 3 om min shopping i NYC. 1 "kavaj" och 2 koftor blev det. Jag inser att jag inte är ett dugg van att ta bilder på mig själv och måste öva på selfies även om jag skär av mig huvudet sen :) Kvaliteten är därför därefter men det får ni stå ut med. Ska se om jag hittar plaggen på webben så ni får se hur de verkligen ser ut.
 
Bortse också ifrån att jag har på mig hemmabyxorna som skymtar nedtill på bilderna :)
 
 
 
 
Ralph Lauren kavaj eller rättare sagt Lauren Ralph Lauren.
Något mer under bör man nog ha ;)
 
 
Calvin Klein wrap cardigan
 
 
Calvin Klein cardigan.
 
 
1 MariaG:

skriven

Det ÄR verkligen svårt att ta bra bilder på sig själv, ännu svårare när huvudet ska bort :-D så smal och fin du är!!
Gillar alla tre, kavajen får xtra plus!!
M

Svar: Tack, gillar dem alla mycket! :)
Frk M