Ännu en morgon

Kommentera
En morgon till kan man checka av denna vecka. Jag är otroligt morgontrött ska tilläggas. Sen är jag idag också men då jag inte har första mötet förrän kl 9 räcker det med om jag är på plats halv tycker jag.
 
Dagen är fullspäckad på jobb men jag har en hel del arbetstid som tur är idag. Bara några få möten men mycket viktiga sådana. Hoppas således att få undan en hel del idag.
 
Ikväll är det dessutom gruppträff på itrim. Jag kan inte påstå att jag är pepp alls. Det är inte mycket som rullat på bra alls nu. Inte kost, inte vardags motionen och inte träningen. Kosten ligger kalorimässigt ok men innehållet kan diskuteras. Jag MÅSTE över på mer mat. Vardagsmotionen går varannan dag ungefär. Drar mig för kylan ska sägas. Träningen - sänkt kravet till två pass denna vecka då mina bihålor inte är ok men jag tycker det går åt rätt håll så två bör fungera.
 
Det blir alltså en lång dag idag...