Bläääh

2 kommentarer
Riktigt trött idag fast jag somnade ganska tidigt. Känner hur näsan rinner och huvudet är lite som bomull :( Några tabletter så går det nog över.
 
Kroppen samlar vätska och jag är osäker på varför. Tittar man på vad jag åt och drack igår finns ingen anledning till det. 1 kg upp nästan på vågen idag :o Ja, jag kan svaja nästan upp till 2 kg pga vätska tråkigt nog. Dessutom har jag vägning ikväll då det är gruppträff på itrim.
 
Grupptfräff påminner mig om att jag släppt boken. Måste börja kryssa i den igen. Kanske se över förbättringsmålen i den bara. Den bör också hjälpa mig med att komma igång och hålla i träningen nu när jag måste hitta tillbaka.
 
Frukost idag blev i alla fall fazer rågbröd på surdeg med keso och paprika. Längesedan jag åt en brödfrukost. Får se hur länge jag håller mig på en sådan. Det är lite som att experimentera det här :)
 
 
1 MariaG:

skriven

Hoppas tabletterna hjälper, det gör de inte här :-/

Samla på sig vätska är inget kul, gör jag alltid när jag flyger, brukar inte få på mig skorna när vi väl landat :-O
M

Svar: Jag känner mig bättre nu mot kvällen faktiskt. Skönt!
Ja, fast den har kommit ut under dagen :) Skönt så gick vägningen bra!
Lite ångestladdat var det imorse att se att idag av alla dagar har jag vätska i kroppen.
Frk M

2 Lena:

skriven

Hoppas din sjukdomskänsla bara är nåt temporärt. Glömmer också kryssen i boken, eller har aldrig gjort den ;0)
Låter gott med rågbröd och keso i vilket fall :)

Svar: Tack, jag känner mig bra mycket bättre än imorse. Det var en vinnarfrukost så det får bli en sådan imorgon med :)
Frk M