Dag 1 i försöket att bli mer strukturerad

En kommentar
Då är det dag 1 tänker jag mig i mitt försök med att bli mer strukturerad. 
 
Dagen uppgifter är:
  • Avsätt 30 minuter om dagen till projektet att bli mer strukturerad
  • Markera de dagar som är speciellt viktiga för dig.
  • Hitta ett sätt att belöna dig.
 
Jag sätter check på dem alla!
  • Jag har i kalendern bokat in 30 minuter om dagen. Hoppas nu bara det håller och jag inte börjar nalla på den avsatta tiden.
  • Jag har inte markerat någon speciellt viktig dag då jag tycker alla är viktiga. Så som jag jagade innan jul så kan jag sätta check på alla frågeställningarna som ska välja vilka dagar som är extra viktiga för mig.
  • Belöning - hör nu! För varje dag jag utför mina uppgifter med MYCKET VÄL GODKÄNT så kommer jag få 500 kr extra att shoppa för då jag är i NYC. Det kan bli en slant om jag sköter mig :) Idag har ju tex 500 kr droppat in ;)
 
30 dagar kvar innan jag är effektiv och strukturerad nu då ;)
 
 
 
1 Malla:

skriven

Wheey! Du är på rätt väg! Gillar belöningen med 500kr att handla för! Go go Girl!

Svar: Ja, visst var den bra. Behöver ju en hel del nytt nu, speciellt i byxväg :)
Frk M