Dag 24 i försöket att bli mer strukturerad

Kommentera
Jag tar hand om ännu en dag. Temat fortsätter med checklistor.
 
Uppgiften är:
  • Bestäm dig för var du ska förvara dina checklistor
  • När du bestämt dig gör vad som behövs för att förverkliga ditt ställe
 
Jag har:
  • Valt att ha orginalen på min dator i en mapp som jag har skapat och döpt till checklistor
  • En pärm för att ha dem tillgängliga när jag jobbar på datorn så jag slipper växla fönster hela tiden. A-Ö index finns i den just nu vilket jag tror kommer fungera bra.
 
På datorn spar jag dem för att inte behöva skriva om dem när de behöver uppdateras. De jag har i pärmen använder jag vid praktisk tillämpling.
 
Egenligen vorde det toppen om jag kunde ha dem i ett material som jag kunde kladda på men sen sudda/göra rent. Tänker att jag vill boka för när jag gjort ett moment men sen ska det vara rent till nästa gång. Får klura på detta ett tag :)