Dag 4 i försöket att bli mer strukturerad

En kommentar
Ännu en dag mot mer strukturerad Frk M!
 
Idag talar boken om att man ska räkna med att det händer oförutsedda saker. Flera gånger om dagen om ni frågar mig!
 
Dagens uppgift var:
  • Buffertdag!
 
Å vad glad jag blev. Jag satte nämligen då check på:
  • Alla uppgifter jag hade liggande på skrivbordet.
  • Alla till som jag kom på.
  • Resterande får komma längs vägen.
Idag var visserligen mötesfritt men jag var både på lunch och lämnade jobbet i tid. Check again!
 
Cash - No Cash?
Cash till mig! 500 pix till i shoppingkassan.
 
1 Lena:

skriven

Hi,hi!
Vilket roligt sätt att tjäna shoppingpengar. Själv hade jag aldrig haft den karaktären utan shoppat ändå.
Hoppas jobbet var bra.
Nu är vi igång igen :)

Svar: Åker på min årliga shoppingresa till NYC och då jag behöver en del nytt och har råd att spe på reskassan så kan jag väl göra det på ett smart sätt :) Man kan ju shoppa lite ändå... det innebär ju inte köpstopp ;) Jobbet fungerade fint. Även idag har jag en del administrativ tid. Sånt som alltid saknas annars. Man går från möte till möte men rutinsysslor och uppgifter man får på möten har man fått göra utanför arbetstid vilket inte går i längden. Nu tänker vi om, bättrar oss och kör på!
Frk M