Det blev lite gjort i alla fall

2 kommentarer
Trots min lomhördhet så gick jag och tränade. Första gången på länge på itrim. Det gick bra med foten även om jag inte hoppar och studsar med den. Så nu blir det träning på allvar igen!
 
Målet denna vecka var 1 pass då jag fått ha en del annat i fokus. Jag klarade mitt mål. Nästa vecka är det 3 pass som gäller igen.
 
Maten har också gått bra idag. Till middag blev det kyckling med grönsaker och sån där smaksatt creme fraiche. Vet egentligen inte hur bra de är men kalorimässigt var rätten ok i alla fall.
 
Disk och plock är också gjort. fasen vad hemmet rasar när man inte underhåller det. Har städning på onsdag så det känns skönt att jag i alla fall har börjat plocka undan inför det.
 
Jag har även gjort min överblick inför veckan som kommer. Åtminstone så känner jag mig med på banan idag. Vi får väl se hur det känns efter morgondagen.
 
1 Lena:

skriven

Heja dig!!!
Skönt att höra att du har kommit igång med träning igen =D
Man mår ju så mycket bättre och blir så mycket gladare av det.

Svar: Japp känns bra förutom med bihåleinflammationen. Hoppas den snabbt går över.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Härligt att du fick till både motion och mat, det är inte så lätt!
M

Svar: Nej, men ibland händer det ;)Jag ska på banan igen även om bihåleinflammationen nu sätter stopp grrr
Frk M