Femkamp

En kommentar
Idag har jag blivit bundis med konsulter och leverantör i ett projekt under en tidig kväll. Femkamp utspelade sig. Grenar som straffar, golf, biljard, skytte och bowling antogs med gladd humör. Urusel på dem alla utom skytte märkligt nog. Jag som aldrig prickat något i mitt liv. Bowlingen hade jag kunnat nått hyffsat resultat på om jag hade haft ett klot som inte vägde 200 kg... jaja hur som. Artig kväll men trevlig? Mjae vet inte. Hellre än bra kändes det som.
 
Men imorgon är en ny dag!
 
1 Lena:

skriven

Skytte... sånt är kul för det gör man inte varje dag :)
Förstår vad du menar med hellre än bra. Man gör det för man måste men njuter inte så mycket av det.
Duktig var du som tog dig igenom det i vilket fall :=

Svar: Om inte annat så satte det nivån till nya leverantören med att visa att man kan skjuta ;)
Ja, le och skratta har man fått lära sig att kunna göra utanpå i sitt arbete.
Frk M