Frukost

2 kommentarer
Ihop med mitt nya strukturerade liv har jag försökt komma igång med frukost här hemma på morgnarna. Å hör och häpna grötfrukost :O Nej, det är inga extra extra fibrer eller gryn eller så men det är gröt och det är framförallt frukost.
 
Mannagrynsgröt, bär, kaffe och vatten. Om tiden bara fortsätter att räcka till kan det bli en vana...
 

Vad äter ni till frukost? Alltid samma eller har ni några olika varianter?
 
1 MariaG:

skriven

Trevligt att kunna äta frukost:-D
Ägg och gröt, med skivat äpple
eller Ägg och keso och bär
eller en smoothie
M

Svar: Vi får väl se hur länge det håller sig! Är så superdålig på det.
Frk M

2 Malla:

skriven

Vardagsfrukostarna är svåra för mig eftersom det blir så tidigt. Imorse blev det coleslaw med skinka men idag har jag köpt Itrims Hallonsmoothie som jag tycker är jättegoda. Kommer nog köra med dem på vardagsmornar och ett ägg till 10-fikat.

Svar: Jag vill försöka komma bort från itrimprodukterna och bara ha dem som nödlösning harklar hon som håller i dem hårdare än något. Äter också ganska tidigt så till lunch blir det långt. Klart man kan äta på jobb också men risken är att det inte blir av...
Frk M