Funderingar

2 kommentarer
Gårdagens kväll var inte en bra dag. Ett samtal fick mig att hamna i grubblerier. Jag vet snart inte vilken stig jag ska trampa på. Jag som alltid är stark känner mig svag.
 
1 MariaG:

skriven

Men fy det där lät inte roligt :-( Hoppas du kan komma fram till något om du grubblar ett tag, men det känns som om du har haft nog med saker att tänka på och skulle behöva lite lugn och ro!! Hoppas NYC-resan kan få dig att gå ner i varv och kunna njuta fullt ut!!
skickar styrkekramar!!!
M

Svar: Den ska jag ha kul på oavsett vad som sker innan och efter! Längtar tills dess att flyget taxar ut. Då börjar min semester!
Frk M

2 Anonym:

skriven

Om du inte vet vad som känns rätt pröva då vad som känns mest fel. Eller vilket du inte kan vara utan. Good Luck!

Svar: Ja fast jag vill inte gå vilse...
Frk M