Gott & blandat

2 kommentarer
Idag har det varit en gott och blandat dag.
 
Började med strukturprojektet för att sedan jobba lite innan jag tog tag i dagen och gick ut och handlade lite mat. Det ekade tomt och när jag säger ekade tomt då är det verkligen det. Inte ens kaffe blev det på morgonen utan te och en bar. Nödproviant kan användas på många sätt.
 
Efter lite matshopping blev det mer jobb för att sedan bli en sväng till itrim för träning. Denna vecka har jag fått till två pass! *Wohoo* Riktar in mig på 3 nästa vecka.
 
Nu blir det ytterligare lite jobb innan jag stänger butiken för idag. Funderar på en film sen senaere ikväll.
 
Middag kan jag ju också laga då jag handlat. Ikväll blir det lax med grönsaker och sen ska jag laga kycklingfilé med grönsaker till ett par lunchlådor. Vi får väl se om jag lyckas få dem med mig denna vecka.
 
 
1 Malla:

skriven

Bra jobbat med träningen den här veckan!
När är det dags för NY-resan?
Ha en härlig och träningsaktiv vecka bland allt jobb :)

Kram

Svar: Ja, det är lite skönt att vara igång även om man inte kan hoppas och studsa för fullt. Man känner riktigt hur kroppen tar åt sig träningen. Ny chans ikväll :)
Jobbar fram till torsdag nästa vecka sen bär det av ! Längtar men det stressar också då det är mycket som ska klaffa i projekten på jobb.

Tänker på dig idag! Kram
Frk M

2 Lena:

skriven

Avskyr när kylskåpet är tomt... Fast det är kul när man har fyllt på det med massor av godsaker sen =D

Svar: Ja så mycket massor blir det sällan då jag handlar men JAG är betydligt trevligare om jag får kaffe på morgonen ;)
Lite lagom med innehåll är bäst. Annars slutar det bara med att jag slänger en massa.
Frk M