Hårt arbete

Kommentera
Som jag jobbat igår och idag.
  • Sorterat upp all mail som jag halkat efter med före jul.Har nu bara mail i inboxen som ska hanteras. De är i och för sig ganska många. Vill inte göra det nu under helgen då det är en röd helg och vårt mailsystem tillåter inte schemaläggning.
  • Skrivit upp alla "Att göra" sakerna och listat upp dem. Alla är inte riktigt sant för jag har inte sammanställt AP (action points) från alla projekt. Sen har jag inte skrivbordet framför mig och där har jag också en massa kom ihågisar men det här är ju en bra början hoppas jag.
  • Fler "Att göra" kommer då jag måste gå igenom ett par projekt innan jobbet startar igen efter helgerna.
  • Det jag måste göra är att planera dem ännu bättre när jag ska göra dem. Jag har försökt att göra detta men då jag använt mailsystemets att göra så ser jag märkligt nog inte kalendern samtidigt så vissa dagar måste jag jobba 48 timmar för att det ska gå runt just nu och det är ju det jag inte ska...
  • Inser att jag måste delegera ännu mer än vad jag gör men frågan är då till vem. Resurser är det alltid ont om men detta är nog bland det värsta jag varit med om.