Hoppsan då!

En kommentar
Var så galet trött igår att det inte blev några inlägg alls på bloggen. Natten till igår sov jag endast 45 minuter så igår var jag bra trött på alla sätt. Igår kväll var det som tur var inga som helst problem att somna i alla fall kan jag lova.
 
Gårdagens itrimuppföljning, 6 månader, gick bra. Med morgonvikt istället för kvällsvikt vägde jag till och med in mig med en 5:a först! Hörde ni... 5:an kom först :) Äntligen säger jag bara även om jag är nöjd att vara där jag är också och därför inte tar i så svångremmen spricker.
 
Mitt fokus kommer ligga på att komma tillbaka på träningen. Denna vecka är jobbet maxat så får jag till 1 pass är jag nöjd. Bättre att gå på det än inget. Sen från och med nästa vecka är det steg och 3 pass i veckan som gäller igen!
 
Som ni vet provar jag också striplack. Status på det är att det ser precis ut som när jag målat det och jag har badat, handdiskat etc Så nöjd med det. Men recension kommer igen när jag ska till och få bort det. Hoppas det är lika lätt som utlovat.
 
Idag var jag och hämtade mitt paket med ermalogica produkter. Lite plåster på efte ännu en sen kväll på jobb!
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Härlig känsla, "femman" :-D
Jobbigt med sömnen, jag blir likadan när jag har nåt som stressar/oroar då man som mest behöver sömnen då minsann infinner den sig inte :-(
M

Svar: Nej det är jobbigt, men det reder sig nog snart :)
Frk M