Mina vinster

Kommentera
Funderar lite på om jag uppnått något hitintills med mitt projekt att bli mer strukturerad. Det måste jag ändå säga att jag har även om jag inte direkt jobbar mindre då projekten eskalerar och ökar till antal. Vinsten har varit att det gett mig mer kontroll och på så sätt ett lugn.
 
Så än så länge är jag nöjd och tycker jag får betalt för den tid jag lägger ned på detta. Ännu mer nöjd är jag den dagen då jag kan börja sätta check på stora uppgifter så de inte ökar utan tom minskar.
 
Måste säga att det här är verkligen en resa man gör. En bra resa i mitt tycke. Det är en lång bit kvar. Mycket kvarstår att komma ikapp med, rutiner och vanor ska till och så förståss så finns det en hel del som inte kan påverkas.
 
Trummar på med mina nya vanor och hoppas på en lugn och strukturerad sommar :) Då ska några stora, åtminstone delprojekt, vara i mål.