Nagel stämpling

3 kommentarer
För er som tycker det är lite roligt med naglar och nagellack så delar jag med mig av nedanstående video på youtube som jag fick tips om från Linda.
 
 
 
 
Fick genast en vill ha känsla!
 
1 MariaG:

skriven

Såg väldigt enkelt ut och blev jättefint, får se om man vågar sig på det, det fanns på Kicks sa du?
M

Svar: Hej! Striplack finns på Kicks. Stämpling är jag osäker på om det finns. Har hittat en del på nätet dock men osäker på sajterna. Kan återkomma :)
Frk M

2 Linda:

skriven

Visst är det simpelt? Och kan förändra en hel outfit. :)

Svar: Ja, det verkar utan att ha provat då :) galet enkelt och roligt. Undra om det fester ovanpå striplack så man enkelt kan göra om/ändra det utan att behöva lacka om hela naglarna :)
Köper du från någon speciell sajt som du kan rekommendera?
Frk M

3 Linda:

skriven

Sorry,, lite sent svar men jag gillar www.yournailerystore.se de finns i Nacka, Sthlm men annars har du ju www.amazon.com. ar handlar där ifrån och det funkar utmärkt.

Svar: Tack,m jag ska kolla in dem. Just nu är jag såld på striplac då jag har tidsbrist. Sitter bra i 14-dagar :)
Frk M