Oj oj oj oj oj

En kommentar
Vilken start det blev på jobb denna vacka trots att jag försökte förarbeta. I helgen blir det att skriva verksamhetsberättelse och annat som har deadline på måndag.
 
Igår när jag kom hem blev det lite vin och tapasplock till middag. Insåg då att jag missat mellanmålet. Lunchen blev en bar. Fruskoten däremot var keso på rågbröd med kaffe och vatten så den måste ändå ses som ett plus i kanten.
 
Idag ska jag på mitt första träningspass på länge. Ännu längre sen är det som jag tränade på friskis så det ska bli lite kul. Provar ett helt nytt pass för mig, Indoor Walking intervall. Tyckte det kändes bra när jag bokade för en som inte tränat på en månad lite drygt ;) Hej å hå vi får se hur det går!
 
 
 
1 Linda:

skriven

Låter spännande. För en som inte kan alla pass utan och innan. Vad innebär det förutm att jag fattar att man går inne. Är det som spinningpass i grupp eller???

Svar: Indoor walking är pass i grupp på en walker som är en sorts crosstrainer. Man kör precis som i spinning olika positioner till musik med en ledare. Det finns olika pass, intervall, distans etc. Just nu bygger de om passuppläggen i Stockholm. Intervall var häftigt och fasen vad slut jag var och det tog kan jag lova för en som inte varit igång på en månad :)
Frk M