Shopping

3 kommentarer
Behövde komma ut lite även om jag inte mår så bra så tog en minipromenad till centrum och tog en lov i affärerna. Hittade dessa godingar på MQ som fick följa med mig hem. Väldigt casual för att vara mig men så har jag de senaste 2 åren faktiskt börja använda jeans vilket jag inte gjorde innan så varför inte dessa också. 
 
Tror dessutom de gör susen mot den bihåleinflammation jag åkt på. Eller ja jag har ju kronisk rinit men nu hör jag dessutom inget. På gott och på ont :)
 
 
 
 
1 Malla:

skriven

Riktigt snygga byxor!!

Svar: Tack, vi får väl se om det kan bli jag :) Har ändrat stil väldigt de senaste åren från alltid kostym och dräkt till kostymbyxa och annan överdel till nu jeans och kavaj, jeans och kofta etc. Galet. Man är ganska schizofren när man tittar i garderoben. Klär mig mycket efter humör.
Frk M

2 Lena:

skriven

Wow, superfiiina!!!

Svar: Tack! Å det var en liten storlek. Mindre än vad jag har så superglad. (Mycket stretch är det...)
Frk M

3 MariaG:

skriven

Riktigt snygga, och lite mer "finbyxkänsla" över dom!

Här är det också bihåleinflammation :-(

M

Svar: Ja usch, idag får folk ropa högt till mig.
Frk M