Sömnlöst

6 kommentarer
Sover så fruktansvärt dåligt just nu så inatt skummade jag boken Hjärnkoll på vikten av Martin Ingvar. Ett lästips om ni inte kan sova en natt...
 
Idag var jag och skulle köpa en Galaxy note 8 men ångrade mig i sista stund. Vet egentligen inte vad jag vill ha. Min telefon gick sönder i somras och jag tänkte mig en mindre surfplatta med ringfunktion. Men insåg den är för stor ändå. Jag vill ha en bra telefon med bra prestanda och kamera och som helst då inte kostar några pengar :o Jag är ganska snål när det gäller sådana här saker men sen till annat som kläder, skor, väskor eller olika behandlingar för att inte säga ut och äta etc. där kan jag minsann spendera. Bra skum är man egentligen.
 
Laddade också ned Klart: Bli strukturerad på 31 dagar av David Stiernholm. Så är jag sömnlös inatt med så har jag i alla fall något att göra!
 
Lånar mycket e-böcker på biblioteket till surfplattan. Så smutt. Man behöver ju inte ens kliva ur sängen när man är sömnlös för att hämta en bok :)
 
1 David Stiernholm:

skriven

God kväll! Beklagar sömnlösheten och jag känner mig smickrad att du valde min bok för att underlätta den. Skulle läsningen väcka någon fråga eller fundering, tveka inte att höra av dig. Du är varmt välkommen. /David

Svar: Tack själv. Jag ser fram emot att prova råd och tekniker. Lovar att återkomma! :)
Frk M

2 Lena:

skriven

Har också sovit dåligt ett tag nu. Hjärnan är liksom på högspinn :s

Hoppas att du/vi får bukt på det hela.

Kram Lena

Svar: Usch jag hoppas det är nyfikenhet på det nya jobbet och inte något annat för din del. Jag är superstressad av det mesta just nu. Att ha varit sjuk, att inte kunna träna, att starta upp jobbet igen med tillhörande kaos och att inte ha nyttjad ledigheten framförallt. Jaja andas andas...
Frk M

3 Cia:

skriven

min gubbe har köpt en galaxy note 3 och är supernöjd (och jag ät avundsjuk). Hoppas på bättre attsömn för dig och Lena.
Cia

Svar: Ja, så svårt det här när det finns ett utbud :)
Frk M

4 Cia:

skriven

PS Har själv en galaxy tab 7.7 som jag tidigare använde som telefon men alla skrattade åt mig och jag var "tvungen" att köpa en Mulberry Alex mini för att få med den då den var förstor för fickorna. Blev en dyr telefon ;)
Cia

5 Cia:

skriven

PS Hade tidigare en galay tab 7.7 som telefon och den var verkligen för stor. Alla skrattade när jag pratade i den och jag var "tvungen" att köpa en Mulberry Alexa mini för att få med mig den ;) Har den nu för att se på film och läsa.
Cia

Svar: Hehe ja man får nog i alla fall ha headset :)
Men om man får en Mulberry väska så kan jag nog tänka mig en en galaxy 8 att börja med :D
Frk M

6 Cia:

skriven

älskar den verkligen. Inköpt på Heathrow för ett bra pris. Men köper man Mulberry så måste man vara noggrann med exemplaret - en del är i riktigt dåligt skinn vilket är skandal på ett så excklusivt märke. Just detta skulle jag aldrig köpa på nätet
Cia

Svar: Man ska nog passa sig generellt på nätet och verkligen undersöka om det är äkta etc.
Mulberry har, eller hade i alla fall, en fabriksförsäljning i närheten av Bath som jag varit många gånger på. Tyvärr inte billigt ändå :) Men så fina saker de har!
Frk M