Träning eller något åt det hållet!

3 kommentarer
Med lindad fot kan man ge sig ut på en slinga i alla fall. Ingen hög hastighet men 5.11 km på 40:51 blev det i alla fall.
 
Hoppas foten inte bråkar med mig nu efteråt som den gjorde efter förra veckans promenader. Om den klarar detta är det ju bara att köra på igen :)
 
Är i stort behov av att röra mig igen!
 
1 Malla Sjöholm:

skriven

Ja man blir galen om man inte får röra på sig! Ser med vånda fram till min operation med en månadssjukskrivning och då jag högst får promenera! Kommer blir tookig :)

Svar: Det kommer gå bra. Du får planera annan sysselsättning tills dess du kan springa igen. Lägga upp strategier etc inför dina lopp :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Skönt för dig, håller tummarna för att foten håller sig i skinnet!!
M

Svar: Jag håller också! Någon gång måste den ju bli bra tycker jag.
Frk M

3 Lena:

skriven

Åh, hoppas, hoppas! Jag har full förståelse för dig. Men promenadtempo på 8min/km är ju väldigt bra. Heja dig :)

Nu kör vi arbete igen...i lagomt tempo ;o)

Svar: Tack!
Hur gick din dag?
Min gick ganska bra när jag väl var på jobb. Kom till och med iväg från jobbet i tid även om jag skulle behöva kika lite på morgondagen en kort stund ikväll. Inga uppgifter ska jag däremot ta tag i :)
Frk M