BIC Soleil Bella - ett buzzadorinlägg

En kommentar
Som jag tidigare nämnt är jag en så kallad Buzzador. Det innebär att jag får prova på produkter och då ska tala om vad jag tycker om dem både bra och dåligt bland vänner, i sociala medier etc. Jag får inget betalt mer än att jag får prova själva produkten kostnadsfritt en tid.
 
Just nu testar jag BIC Soleil Bella. Måste säga att jag är imponerad av denna rakhyvel på så sätt att jag känner mig oerhört trygg med den. Risk för skärsår känns minimal och den guppar på bra över knäskål etc utan att jag riskerar att skära mig. Hyveln håller i upp till 10-15 rakningar vilket jag snart är uppe i och den känns fortfarande vass.
 
Det jag skulle vilja ha är en mer nära rakning än vad denna gör. I annat fall kan jag rekommendera er att testa den!
 
Jag har som buzzador några ex av denna att ge bort så ni som känner mig och är intresserade hör av er... jag skickar dem dock inte.
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Tack för tipset, ska genast inhandla en.
Klicka in på Love Forevers hemsida, så kan du se vilka de är och hur mycket snyggt de har.
http://www.loveforever.se/

Svar: Tack! Ja en del snyggt har de men kanske inte riktigt jag. Svårt det där. Mycket kan man tycka är fint men inte riktigt en själv. De är väl de grejerna som hänger kvar med lappar på sig i garderoben...
Frk M