Den ständiga jakten

Kommentera
Letade igår efter en svart topp till en svart kjol och hade naturligtvis en bild framför näthinnan hur det skulle se ut. Gick på butik på butik men nej. Till slut gick jag in på HM som jag normalt sett vägrar köpa bomullstoppar på då de är engångströjor enligt mig. En tvätt och de är bara att kasta. Har de inte vridit sig eller krymp till dockstorlek så har de ingen färg kvar.
 
Hur som det tog ungefär 30 sekunder så hade jag min topp... om det nu blir en sk engångstopp så må det vara hänt. Den kostade bara 50 kr :)
 
Fick dessutom med mig ett färgglatt linne för 30 kr som jag kan ha då jag går mina PW.
 
Annars var det mestadels lugnt under gårdagen. Gick min PW. Synd bara att endast en del av den går längs sjön.
 
 
 
På seneftermiddagen så var jag sedan på en underbar fotvård på Sibyllegatan och Fotvårdsteamet. Annica är suverän både på fötter och på att lösa kundernas problem :)