Ett nytt liv

Kommentera
Funderar mycket och undrar om man ska byta liv...

Jag menar jag vantrivs inte på mågot sätt men att vara så trött att jag inte ens kunnat läsa i början på semestern är inte klokt. Jag som brukar bo med näsan i en bok då.

Nu har jag i alla fall kommit igång :)

Mina dagar här då... Tja vaknar till vid 8-tiden och paxar en solstol med handduken. Därefter intar jag frukost i lugn och ro. Mest gurka och vit ost.

Därefter solas det några timmar med ett dopp innan det är dags för vattengympa. Torkar upp och går på lunch... 

Efter lunch en kaffe i skuggan med lite nätkoll :) sen slöa lite i skuggan eller som idag ta en massage.

Sen solen ett par timmar igen innan det är dags för middag och sen promenad. 

Kvällarna blir på terassen med ett glas vin och iPaden.

I stort sett är jag bara. Sjukt jobbigt bara det...