Funderar

En kommentar
Har sovit som en kratta igen men lyckades somna om och sov en bra bit in på förmiddagen. Inte så bra men behövligt.
 
Tog min morgonpromenad och började fundera. Jag pendlar just nu 1kg upp och ned trots att jag rör mig med promenader och itrimpass. Jag tycker jag kalorimässigt ligger ok även om jag inte alltid gör bra val just nu. Så från och med idag kommer jag registrera mina intag för att verkligen få koll. Jag börjar med en vecka och ser om det ger effekt. Kanske underskattar jag det jag äter. Något fel är det ju i alla fall.
 
Igår rasade jag ihop fullständigt. Var på itrim på förmiddagen och skulle ha tagit min promenad på kvällen. Det gick bara inte. Efter 3 timmars sömn bara var jag helt väck. Jag sov middag 1 timme istället och sen gjorde jag ingenting i stort sett. Jo till centrum och handlade, försäkerhetsskull två gånger dessutom... men det positiva är att det blev steg i alla fall :)
 
1 Malla:

skriven

Skönt att du sover i alla fall :)

Svar: Tyvärr bara av ren utmattning. Sover fruktansvärt dåligt i några nätter och sen av ren utmattning. Så håller det på. Försöker få ordning på det med regelbundna tider etc men men...
Frk M