Oavsett vem du älskar

En kommentar
Pride - En glad och öppen festival för alla homosexuella, bisexuella, transpersoner och alla som gillar vår kultur. Och som jag gillar er! Som hetro får jag gå in i "facket" "alla som gillar vår kultur".
 
Pride - Stolthet... eller som jag ser det mångfalldhet. Så snart får ni släppa in oss mer än att vi gillar er tycker jag. Veckan blir roligare och roligare. En viktig vecka som kan slappna av mer och mer. Så för er alla som jag älskar - jag är med er.
 
 
1 Henry:

skriven

Jag älskar dom som älskar mig men sen vänsterfeministerna tagit över Pride
så undrar jag om du vet vad du talar om.

Svar: Den kanske helt enkelt betyder olika för oss? Är ingen vänsterfeminist själv som du kanske förstått men det är inte heller det som veckan innebär för mig.
Frk M