PW, itrim och lunch

En kommentar
 
Gick min powerwalk imorse och tog sedan en frukost med kvarg och granolamüsli. Gillar det där lite crunchiga. Därefter tog jag mig till itrim för ett pass. Fungerar faktiskt riktigt bra att kombinera PW och itrimpass så inget blir halvdant.
 
Nu ska jag iväg på lunch med en väninna. Hade hoppats på sol men det är moln... vi tar lunchen ute innan vi balkonghänger med vin hos mig.
 
1 Anonym:

skriven

Jag får dåligt samvete när jag läser att du
Går till Itrim... Jag har inte varit där på hela sommaren
Har ett inplanerat möte i augusti tänker inte gå
Dit innan för jag får inte ihop det!
Blir ju spännande att se hur det har gått med vikten
Fram till dess!
MariaG

Svar: Det ska du inte ha Maria! Du är så himla duktig att vara aktiv på andra sätt vilket jag inte är. Kram!
Frk M