Saknar

2 kommentarer
Saknar sällskapet enormt. Inte för att jag är borta från honom. Det är jag inte då han jobbar men för att jag hinner tänka och reflektera. 

Det här går inte i längden...
 
1 Anonym:

skriven

Tror det är viktigt att känna efter vad man vill mef
Sitt liv, " är det så här jag ska leva for the rest of my life?"
Vem tackar mig för att jag sliter ut mig i förtid?
Har man möjlighet att göra en "kovändning" i sitt
Liv och är beredd att göra det så tycker inte jag
Att man ska tveka!
MariaG

Svar: Svårt då man vet vad man har men inte vad man får...
Frk M

2 Mia:

skriven

Det är även svårt att göra en "kovändning" om mn har mycket som blir lidande, familj, vänner, barn och hundar tex. Har man inte det, varför tveka. /mia

Svar: Många blir lidande på olika sätt inklusive mig själv... Men vad är egentligen bäst i långa loppet? Svårt att veta.
Frk M