Shoppat sig lite

En kommentar
Tog backen ned till de lokala centrumet för att shoppa lite balkongblommor. Några sådana blev det naturligtvis inte men fyndade lite annat.
 
Superactive Bra A/B i gruppen Stay In Place / Sport-BH hos Röhnisch Sportswear | Stay In Place (903279r)
50% rea på Intersport så rena rama kapet! 199 kr för en high support träningsbh är inte illa :)
 
 
Dessutom köpte jag ett funktionslinne (vad är det egentligen för skillnad mot träningslinne???) på HM. Ville ha något färgglatt men de var slut i min storlek. Sen hittar jag det inte på webben heller så jag kan visa det gråsvarta som till slut inhandlades. Nu blir det balkonghäng ett litet tag innan jag tar min promenad.
 
 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Träningskläder kan man aldrig få för mycket av ;)

Svar: Nej, det har du rätt i! Lite kul med nytt också :)
Frk M