Sista kvällen på Fawlty tower...

En kommentar
För ovanlighetens skull är jag glad över att få komma hem... Eller ja inte att komma hem hem då jag inte är trygg hemma men komma härifrån om man då så säger.

Spännande och se vad vågen kommer visa. En del mer kolhydrater i form av bröd då magen varit sisådär och inte den träning som jag tänkt mig har blivit av.

Provade byxorna och skärpet jag hade då jag åkte och jag hade samma hål och ett inre till utan problem. Bådar gott även om jag är svullen pga mjöl främst.

Dricker mu ett glad rosé i skuggan i väntan på middag. Har packat det mesta och efter middagen blir det en sedvanlig promenad. Efter den lite rosé på terassen. Nät ha man bara nu när alla duschar och sen när det är underhållning... Den avstår jag ifrån då klassen är värre än dålig och jag är ju här själv så inte ens en gemensamhets grej. 

Egentligen har jag nog behövt denna semester göra ingenting... Men får nu se vad jag ska göra resten av semestern. Jag är ju inte trygg hemm som ni vet så får se lite vad som sker...
 
1 Mia:

skriven

Trygg? Du får göra en dagstur med ångbåten till Mariefred?

Svar: Kanske jag ska göra det Mia?
Frk M