Storytel - ett buzzadorinlägg

6 kommentarer
Jag är en sk buzzador. Det innebär att jag får prova på produkter och då ska tala om vad jag tycker om dem både bra och dåligt bland vänner, i sociala medier etc. Jag får inget betalt mer än att jag får prova själva produkten kostnadsfritt en tid.
 
Det jag nu fått testa är Storytel. Storytel är en tjänst där man kan lyssna på ljudböcker. Det tog ett tag innan jag kom in i det men nu... attans vad skönt att ta en promenad med en bok i örat eller någon som läser för en då jag gör mig i ordning etc.
 
Det finns en mängd olika böcker att välja på både på svenska och på engelska. Man kan även lagra dem offline vilket är perfekt om man reser mycket eller inte har bra uppkoppling eller inte vill betala för datatrafik. Du kan även ha böckerna på olika enheter, tex läsplatta och mobiltelefon och bara ta vid där du slutade. Väldigt fiffigt.
 
Man har en bokhylla med sina böcker man valt att spara i offlineläge/har pågående. Man kan även göra listor etc. Användarna kan också ge betyg och recensera böckerna.
 
Man laddar ned en app med spelaren och sen är det bara tuta och köra. Svårt är det då inte. Jag kan söka efter böcker, få förslag mm
 
Nu har jag chansen att även låta er prova en ljudbok. Detta helt kostnadsfritt och inget abonnemang eller uppsängning krävs. Någon som vill lyssna lite i sommar så kommentera nedan så skickar jag det per mail till er. Kan verkligen rekomendera det till eroch har ni inte läst eller hört boken "Blodssystrar" av Katerina Janouch så kan jag rekomendera den också :)
 
Ta chansen vetja!
 
1 Susanne:

skriven

Jag är intresserad av att testa.
Kram

Svar: Har skickat på din mail. Hoppas du får nöje av boken!
Frk M

2 Susanne:

skriven

Tusen tack.

Svar: Det var så lite så.
Frk M

3 Mia:

skriven

Jag är intresserad :)

4 Mia:

skriven

Här e min mail :)

Svar: Ska vara skickad till dig nu. Hoppas du får en stunds avkoppling
Frk M

5 Mia:

skriven

Å tack! 😊

Svar: Vassego!
Frk M

6 Helena:

skriven

Jag som är en riktig bokmal är också intresserad av att testa :)

Svar: Skickat. Kolla din mail. Mycket nöje!
Frk M