Tråk

En kommentar
Jag känner mig bara så tråkig just nu.
 
Kör samma morgonrutin varje dag med kaffe, sen min morgonpromenad och sen frukost innan jag sedan varannan dag fortsätter till itrim för träning eller mer eller mindre slösar bort dagen.
 
Saknar ork till att hänga med vänner och tackar faktiskt nej då jag känner att jag drar ned stämningen istället för är ned och har roligt.
 
Idag har jag bokat en massage vilket ska bli underbart. Lovade mig själv att göra massor av sådant på min semester men njae. Det blev en massage i Turkiet men då priserna hela tiden skulle diskuteras trots att man redan varit där... så nej tack. Sen blev det fotvård häromdagen vilket jag gör titt som tätt eller i varje fall regelbundet.
 
Mitt favoritställe Buddha spa är stängt så jag ska prova Stockholm Day Spa på Sibyllegatan. Har ingen aning om hur de är men jag hoppas på bra naturligtvis. Min rygg och nacke behöver en rejäl omgång och med mina PW:s varje morgon tackar inte heller benen nej till lite balsam.
 
Jag ska också börja kika lite på resor. Fyller ju tant om dryga månaden...
 
1 Mia:

skriven

Räknar inte 20 till tant...

Svar: 20? Du är då för snäll :)
Frk M