Vart tog värmen vägen?

Kommentera
Lite skönt är det med ett par svalare dagar men måste det bli så himla kallt? Då har jag det hellre så där supervarmt som vi haft det. Såg att i nästa vecka kommer den tillbaka men först lite regn och åska imorgon tydligen.
 
Igår köpte jag nya krukor till balkongen. Sådana i plastrotting så matchar de stolar och bord. Ska försöka hitta blommor idag till dem. Ja jag vet typ två månader sent men till mitt försvar har jag redan en liten stackars blomma där. Sen var maj så himla kall att man inte kunde ha blommor ute... vad jag tror i alla fall.
 
Sen borde jag rensa i lägenheten. Brukar ha en sommarrensning men denna sommar har den inte riktigt kommit igång... har hur mycket sk*t som helst som måste bort. Såg det där programmet på TV där de har samlarmani..oooh vill inte ha det :) Tänker man efter så har man så jäkla mycket skit man aldrig använder.
 
Plan idag är annars att ta ett itrimpass (det är ju stängt imorgon) och sen en promenad mot kvällen.
 
Sällskapet åker till USA så någon längre visit av honom var det inte utan jag både fick honom igår och förlorade honom igår.
 
Igår gick motionen bra. Vardagsmotionen nådde jag målet på och sen tog jar en extra 6 km promenad. Maten gick däremot sämre. Hade en riktig fuskar dag kan vi säga med panpizza. Resten av dagen gick bra så egentligen gick jag nog inte så mycket över kcalorimässigt.
 
Vågen idag visar -0,1 kg vilket gör att jag är tillbaka på mina 3 kg från maxvikt.