Fawlty tower

2 kommentarer
Det är mitt hotell på ett ungefär. Alltså inget jag skulle rekommendera.

Jag har bytt rum... I nya rummet har de lagat duschen och väggen... Say no more liksom.

Gymmet fungerar inte alls så får väl simma istället... Jag som inte tål klor i större utsträckning...

Men viljan finns. Fesebyn fast med r... Detta med rättstavning... Gav mig möjlighet att byta hotell till det fashionabla priset av 700 euro... Not! Däremot kommer en reklamation när jag kommer hem. Det har jag varskott personal här på plats då det brukar vara bästa lösningen. Låter som jag är van att reklamera men se det har bara skett 2 ggr i mitt liv tidigare och jag reser mycket. Både i jobb och privat.

Maten är i alla fall bra och det är lätt att göra bra val om man vill. Jag vill men unnar mig med vin på kvällen. Inte dagtid som förr. Låter som en alkis men nej inte det heller :)

Nu sitter jag och dricker vin och funderar på nästa drag.


 
1 MariaG:

skriven

Var är du nånstans? Kanske du har skrivit men det har jag isåfall missat, hoppas vi får några soliga bilder från din semester här på bloggen....här hemma är det allt annat än sol :-(
M

Svar: Turkiet. Får tvätt inte upp bilder med ett värdelöst wi-fi här. Bilder får komma sen.
Frk M

2 Mia:

skriven

Trist! Men hoppas du får ersättning och kan pusta ut.
Hoppas på fina solbilder jag med. Här är det grått och trist.
Jag beundrar dig som vågar resa utomlands själv.
Ha det så bra! Kram/M

Svar: Hm men Mia! Du reser ju massor själv i ditt jobb. Bara och åka vetja :)
Frk M