Hur jag än försöker...

2 kommentarer
.. så har mitt dygn bara 24 timmar.
 
Idag har det blivit en hel del jobb men också 5 km jogg. Imorgon är det studentuppvaktning så det blir en kort dag. Ser fram emot den för studenten men så många släktingar där som jag helst vill slippa så är lite tudelad.
 
Annars är det mesta upp och ned. Mamma är dålig och har varit på sjukus. Jag är stressad då semestern snart närmar sig och projektet inte är semesterklart. Jaja, det är ju väldigt sällan jag får semester som planerat så varför i år?
 
1 Lena:

skriven

Bra att du springer... Då kan du i alla fall ventilera tankarna litegrann.
Men du... Var lite hårdare med semestern vet ja!
Du om nån förtjänar väl en bra semester!
Precis som man prioriterar sig själv med diet och hälsa kan man väl prioritera sig själv i jobb och hälsa, slå knytnäven i bordet ;0) (säger jag som inte har en aning om hur det fungerar.

Svar: Gudarna ska veta att tankarna behöver ventlieras. Snart ger jag liksom upp. Kalabalik på alla fronter.
Det är väl så att det är jag själv som är ansvarig för projektet som går ur spår just nu så svårt att bara springa ifrån. Men jo vi jobbar på att få resurser men du vet det där med att kunna inrätta tjänster är inte det enklaste...
Frk M

2 MariaG:

skriven

Jäkligt strongt av dig att redan jogga 5 km, här kämpar jag för att komma tillbaka och så är du redan igång ;-)
Håller med Lena, slå näven i bordet och ryt till lite, (och säger som Lena, har inte heller en minsta aning om hur det fungerar på just ditt jobb, men man kan ju inte vara helt i företagets klor, eller?)
M

Svar: Jag försöker i alla fall. Går en halv minut då och då :)
Tja, vi kämpar för att få resurser. Vi får se hur det blir till hösten...
Frk M