Less

3 kommentarer
Nu är jag inne på 9:e dagen av min förkylning som också då drog igång astman rejält.
9:e dagen! Försvinn nu!
 
Måste in på jobb och fixa en del idag. Kommer inte hinna med det då alla andra är där. Att få sitta ostört är bäst och underbart. Räknar med att gå på semester from onsdag. Håll nu tummarna.
 
1 MariaG:

skriven

Håller både tummar och tår!!!
M

Svar: Jag med... måste ta ett samtal med min chef efter att jag försökt kartlägga med en leverantör först... hm är det nu man ska boka en resa tro?
Frk M

2 Mia:

skriven

Håller tummar, tassar och tår!

Svar: Tack, det ska nog gå bra... gick åt pipsvängen med massa systemtester idag dock. Hej å hå.
Frk M

3 Lena:

skriven

Boka resa du, då finns ingen återvändo till jobbet :0)

Svar: Ja, brukar vara enda sättet... igår havererade allt igen... systemintegrationer åt fanders. Tror inte en tekniker testat vad de presenterar i lösningsväg. Så känns det som i alla fall.
Frk M