Priset för bästa kundservice går till....

En kommentar
...VERA VELOUR!
 
 
Innan jag slog till på den så mailade jag dem om storlekarna. Om de var stora, små, vilken de rekommenderade etc. Så snabba svar... på en söndag om jag inte missminner mig.
 
När jag väl besätllde så hade jag paketet hos mig efter mindre än 3 dygn. Suveränt.
 
Å nu ska ni verkligen få höra.... glad i hågen nyfiken på klänningen så sliter jag upp paketet. Den var lite väl rosa för att vara en tropical blue... Fotade och mailade Vera. Svar samma kväll där jag fick besked om att ny klänning kommer OCH... behåll även den rosa! Fantastisk kundservice och friskostighet måste jag säga.
 
Jag kommer definiitvt kika in i shoppen igen snart för kvalite´n var fantastisk den med.
 
 
1 Linda:

skriven

Det kan man verkligen kalla hög service och kundvård.

Svar: Ja, helt otroligt!
Frk M