Puh....

En kommentar
Så känner jag mig. Har svårt att ladda om energimässigt just nu.
 
I varje fall har jag varit borta 4 nätter i Tallinn för lite semestser. Spa och relax mestadels. Har promenerat hyfsat mycket men kosten har varit urdålig. Nu ska det tas tag i det igen.
 
Jobbet kokar kan man säga. Mina medarbetare måste hitta nya rutiner och arbetssätt vilket rinner över på mig då allt som inte går på räls kommer till mig. Måste få stopp på det. Jag kan inte sitta 24/7 på jobb som jag gjort hela våren.
 
Leverantören lever tyvärr inte upp till det avtal som de lovat. Måste hanteras nu på något sätt men hur är frågetecknet just nu.
 
Idag har jag förutom rest hem då hunnit handla lite, var ute på en 5 km runda och sen har jag tvättat. Inte illa alls  om ni fågar mig. Jo, jag hann ju jobba lite då också... kanske inte helt bra.
 
Antal steg: precis över dagsmålet och då är givetvis inte löpningen inräknad.
 
1 MariaG:

skriven

Skönt med lite semester för dig. Hoppas innerligt att det löser sig på jobbet!
M

Svar: Det gör det inom sinom tid tror jag. Bara jag orkar hänga med så länge.
Frk M