Semester!

2 kommentarer
Igår jobbade jag äntligen sista dagen. Jag skulle ju gått på semetser redan till midsommar. Eller jag har några smågrejer till men officiellt är jag på semester...
 
Då jag jobbat så in i bängen har jag inte riktitg hunnit planera. Utan planer blir jag oerhört stressad och tycker jag slösar bort dagarna... dyrbara dagar som ändå är svåra att få ut.
 
För en månad sedan kikade jag på lite resor men var så stressad att jag inte kunde bestämma mig då jag inte heller riktigt visste vad jag ville. Det fanns gott om dem så ingen panik... jaha och hur tror ni det är nu. Igår ägnade jag en timme till att ringa runt och det fanns nada... många hotell bokar inte in en person i dubbelrum under sommaren numera trots att man betalar extra. Var ett tag inne på att följa med sällskapet på hans jobbresa men vad ska jag göra där liksom och det såg inte heller så populärt ut när jag sa det...
 
Imorse ringde klockan för jobb då jag glömde stänga av den. Fick således en skön morgon då jag kunde ligga kvar i lugnan ro. Började surfa på resesajter och kl 8 när de öppnade ringde jag på en... 8.01 hade jag bokat en resa :) Så på söndag drar jag!
 
En vecka i solen ska i alla fall få mig att slappna av sen får vi se vad som blir resten av semestern.
 
1 Mia:

skriven

Åker du själv och vart bär resan av?

Svar: Jag åker själv till solen en vecka. Turkiet blir det.
Frk M

2 Lena:

skriven

Heja dig! Helt rätt val... Hoppas du får en skön semester <3

Svar: Det kommer jag få... men jag tycker om att jag MÅSTE åka bort för att få lugn och ro på olika fronter. Förut inbegrep MÅSTE åka att jag hade en stark vilja att åka.
Det låter kanske märkligt och idiotiskt då jag vet att många kämpar för att få ihop till semestrar och dyl. Och en vill jag ju på ett sätt resa också. Men jag vill bara helt enkelt att det ska vara mitt val.
Frk M