Snabba ryck

En kommentar
Ännu en dag som gått i ett. Jobb både på kontoret och på stan. Spring spring spring...
 
Efter sista mötet tog jag mig en promenad på stan för att lämna igen två klänningar jag köpt som inte var helt hundra. Bra där Frk M! Då blir det inte hängande med tags i garderoben i alla fall.
 
Tågen strulade på vägen hem så det tog sin lilla tid innan lax med tomat och broccoli kunde intas på balkongen i kvällssolen. En helt underbar kväll måste jag säga.
 
Efter lite jobb på kvällskvisten tog jag en skön och rask promenad på en halvtimme. Ca 150 kcalorier borta bara sådär :) Tänk så mycket lättare det är den här årstiden då värmen och ljuset finns hos oss!
 
Varken regn eller åska kom det men det var på håret under ett kort tag på eftermiddagen innan sol och blå himmel vann över de mörka molnen. Hade jag vänt mig och tittat andra hållet fanns en klar blå himmel och sol.
 
 
 
1 Lena:

skriven

Ja visst är det härligt med sol och värme.

Hoppas du får lite lugn med jobb och så i vilket fall. Bra att du hinner med maten där hemma 😊


Svar: Det löser sig tror jag... någon gång i alla fall.Tyvärr är det inte alla dagar jag hinner fixa med mat hemma men jag försöker så gott det går.
Frk M