Att välja bort

2 kommentarer
Vissa människor kan man välja bort enkelt. Andra kan man inte välja bort helt utan att välja bort många. Det gör det väldigt svårt att välja.
 
Jag låter bli att välja just nu men det gör mig inte starkare utan svagare.
 
1 MariaG:

skriven

Lustigt nog förstår jag precis hur du menar....komplicerat men jag har de ungefär likadant, men jag biter ihop och umgås "lagom" och blundar för en hel del....för om jag bröt helt så skulle så mycket annat också "brytas itu"
M

Svar: Ja man förlorar på allt samtidigt som man dräneras och åker berg- och dalbana
Frk M

2 Lena:

skriven

Tror att du är väldigt klok i det du gör. Välj inget förrän du vet hur du vill göra... Hoppas allt ordnar sig och att du kommer ur det starkare än nånsin!

Svar: Ja, det är väl så att det som inte dödar stärker. Det kommer lösa sig. Det gör det alltid.
Frk M