1 MariaG:

skriven

Vet inte vad jag ska säga....mer än att den personen är inte värd dig!
M

Svar: Tack Maria. Det ordnar sig.
Frk M

2 Cia:

skriven

Jag tror faktiskt inte heller att personen är värd dig. I bland är det klokaste man kan göra att ge upp omöjliga situationer och ta ny sats.
Det finns en sko till varje fot som en person sa till mig när jag var i en situation som inte passade mig. Bättre att gå barfota ett tag istället för att få skavsår. Han var klok han
Cia

Svar: Tack Cia. Det är svårt då man inte kan välja bort en... Jag tror jag får bita ihop ett tag till.
Frk M

3 Lena:

skriven

Jag läser vad du skriver och du har mitt stöd hur du än gör. Stor värmande kram på dig <3

Svar: Tack Lena, livet är inte alltid enkelt.
Frk M

4 Cia:

skriven

Skickar styrka!
Cia

Svar: Tack! Du är underbar :)
Frk M